یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، گفت: ائمه جمعه خود را موظف می‌دانند تا رابط بین مسئولان و مردم باشند و دغدغه‌ها و مشکلات مردم را از مسئولان در جلسات عمومی و یا خصوصی مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در جمع ائمه جمعه استان همدان، با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)، اظهار داشت: این عظمت و ظرفیت امام حسین(ع) است که همه افراد با سلایق مختلف را در مراسم‌های عزاداری دور هم جمع می‌کند.

وی افزود: برکت خون و قیام سیدالشهدا(ع) است که اسلام را نگاه داشته است.

امام جمعه همدان، با گرامیداشت ۵ مرداد، روز نماز جمعه، یادآور شد: از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، اقامه نماز جمعه است.

وی با تأکید بر اینکه در هیچ برهه‌ای از تاریخ، نماز جمعه همانند ۴۵ سال گذشته با این عظمت و جایگاه برگزار نشده است، گفت: اقامه نماز جمعه تنها بخشی از اقدامات امام جمعه است و رسیدگی به موضوعات فرهنگی و مطالبه‌گری دغدغه‌های مردم از مسئولان، دیگر وظایفی است که ائمه جمعه در طول هفته به آن مشغول هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، ابراز کرد: مدیریت مسائل فرهنگی و برنامه ریزی و تلاش برای فعالیت‌های فرهنگ در سطح شهرستان از جمله مهم‌ترین اقدامات ائمه جمعه است.

وی تأکید کرد: ائمه جمعه خود را موظف می‌دانند تا رابط بین مسئولان و مردم باشند و دغدغه‌ها و مشکلات مردم را از مسئولان در جلسات عمومی و یا خصوصی مطالبه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، اظهار کرد: ائمه جمعه در خطبه‌ها و جلسات پیگیر اولویت‌ها و دغدغه‌های دینی و اقتصادی مردم هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha